انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

مريضى بابايى ……… درج در ادامه مطلب

1393/5/14 13:16
نویسنده : سيدفاطمه
250 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشقم زندگيم خوبى تو آسمونا بهت خوش ميگذره فرشته دوست داشتنى من برا بابايى خيلى دعاكن به خاطر ديابت وكبد چربى كه داره هر وقت يه جوش چركى بزرگ ميزنه كه واقعا از پا درش مياره خيلى دلم ميسوزه براش دوباره رژيم غذايى شروع كردم براش انشأالله كه بهتر بشه تو فرشته اى خدا صداتو بهتر زودتر ميشنوه از وقتى اين وبلاگو درست كردم هرچى هر اتفاقى ميافته دوست دارم بيام بنويسم آخه سبك ميشم مامان جون يجورايى وابسته شدم مامانى يه مهمون داريم دختر عمت (مليكا)اومده پيشم ديروز يه سر زديم بهشون آخه تازه خونه خريدن ديدم حوصلش سر رفته باخودم آوردمش الانم كنارم نشسته دكتر بهم قرص داده كه مصرف كنم ولى باخوردنش حالم بد ميشه موندم چيكار كنم امروز بايد به مطب زنگ بزنم سوال كنم از طرفى به خاطر تو دوست دارم هر سختى به جون بخرم خدا خودش كمكم كنه انشاالا هر كس هر حاجت وخواسته اى داره بهش برسه واز دعاى اونا ماهم الهى آآآآآآآآآآآآآمين
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)