انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 5 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

خبراااااااااى خوب

1393/5/13 17:36
نویسنده : سيدفاطمه
297 بازدید
اشتراک گذاری
سلام, خوبى فرشته ناز زندگيم همونطور كه قبلا گفته بودم مامانى رفتم دكتر و خانم دكتر چند تا كار گفته انجام بدم اوليش يه تومار آزمايش بعديش معرفى يه دكتر خوب غددبرا بابايى وآخريش كه خيلى مهم من ميترسم عكسه دكترم خيلى مهربونه گفت اصلا ترس نداره و يه جاى خوب برام معرفى كرد خدا كنه كارا خوب پيش بره البته ناگفته نمونه بابايى انقدر باذوق باهام اومد دكتر كه خندم گرفته بود :-D شنبه رفتم دكتر و برا هفته ديگه نوبت عكس دارم ولى اينترنت قطعه و نميتونستم بيام وبلاگتو آپ كنم وتازه سيستم ديروز تحویل گرفتيم از شانس بد من اينترنت وصل نيست آخه بهت قول داده بودم به وبلاگت برسم زيباش كنم پنج شنبه ماريلا كوچولو مهمونمون بودوباهم بيرون رفتيم كلى خوش گذشت ودرآخر از مامان مليسا جون و دوستاى عزيز كه برام پيام گذاشتن و منو شرمنده كردن تشكر ميكنم وباوصل شدن اينترنت حتما سرى به وبلاگشون ميزنم چون باگوشى ميام وسيستم گوشيم طورى كه نميتونم نظر بنويسم روى ماهتون ميبوسم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)