انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 19 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

اندراحوالات من

1394/9/1 14:23
نویسنده : سيدفاطمه
387 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

 

سلام به همه دوستای خوبم خوب خوشین ،سلامتین  دلم برا همتون تنگ شده بود خیلی وقته  مطلب نزاشته بودم   خوب از کجابگم  محرم امسال  هم اومد  انگار همین  دیروزبود    چقد زود میگذره البته  عمرآدمیه خوب محرم که  گذشت هیچ  صفرم از راه  رسید پارسال چقد گفتم سال دیگه  توکنارمی خوب حتماقسمت نإود

چه بکنیم توکل به خدا خوب خودش  حتماحکمتی داره  آخه یعنی چه حکمتی میتونه  باشه  

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان لیدا
6 دی 94 2:30
الهی بمیرم فاطمه جون مهربونم غصه نخور مطمئن باش به مراد دلت میرسی خوش به حال اون فرشته ای که قراره مامانش باشی چه مامان مهربونی
مــــامــــانی
8 دی 94 19:17
سلام عزیزم... خوش حال میشم به وبلاگ ما هم سر بزنی و تو این جشواره تولد 5 سالگی نی نی وبلاگ که شرکت کرده ستایشم بهش رای بدی... کد ستایش 29 هست ... برای رای دادن بهش هم باید 29 رو ارسال کنید به 1000891010 وشحالمون میکنی! البته بگم که رای دادن اصلا مهم نیس من اومدم تا باهم دوست باشیم پس به وبلاگمون سر بزن
مامان آینده
17 دی 94 21:49
سلام دوست خوبم حالت خوبه ؟ خوب هستی ؟ چه خبر ؟ عزیزم انشاالله به زودی نی نی سورپرایزت میکنه
نسیم
12 اسفند 94 16:28
سلام عزیزم خوبی؟؟؟