انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 19 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

میلادامام مهربونی ها و....

1394/6/3 21:33
نویسنده : سيدفاطمه
766 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوب نازنینم خوبین 

خوب من اومدم ولی پست نذاشتم نمیدونم چراحوصلخ ندارم جدیدا فقط دوست دارم بخوابم تنبل شدم شاید به خاطر هوای بارونیه اینجاست البته امروز آفتابه ولی '.........خوب بگذریم ماهم خوبیم شکر خدا چند روز پیش که تولد اقاامام رضابود پرچمشو آوردن شهرمون وای چه روز خوبی بود برا روز تولدش تو مهدیه جن گرفتن آخه بارون بود خلاصه کلی  خوش گذشت کلی یادتون آوردم انشاالا همه حاجت رواشن ااااااامین

 

خوب فرداهم وقت دکتر دارم تاببینیم خداچی میخواد

 

ولی خودمونیما چه قدر دلم برا اینجا تنگ شده بود

 

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان مبینا
5 شهریور 94 15:33
فاطمه جونم با تاخیرتولد امام مهربونیها امام رضا ع رو بهت تبریک میگم ایشالله در پناه اقامون همیشه سلامت باشین
مامان مبینا
11 شهریور 94 20:01
نمدکده زیبا
15 شهریور 94 9:26
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنی
مامان مبینا
18 شهریور 94 16:06
فاطمه جونم خوبییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
مامان لیدا
1 مهر 94 12:50
سلام به فاطمه جون خودم خوبی عزیزم ؟ این گلها تقدیم به دوست خوبم راستی پست پارک رفتنمو آپ کردما خیلی روز خوبی بود و واقعا در کنار شما دوستای گلم بهم خوش گذشت
مامان آینده
1 مهر 94 23:27
سلام دوست خوبم کجایی ؟؟ پیدا نیستی چه خبر ؟
مـامـان مـعصومـه
17 مهر 94 10:06
سلام ~~~~~~~~$$$$ ~~~~~~~~~~..$$**$$ ~~~~~~~~~...$$$**$$ ..دوست خوبم.. $$$~~~'$$ ~~~~~~~~$$$"~~~~$$ ~~~~~~~~$$$~~~~.$$ من آپمممم ~~$$~~~~..$$ ~~~~~~~~$$~~~~.$$$ یه ~~~~~~ $$~~~$$$$ ~~~~~~~~~$$$$$$$$ ~~سری~~~~$$$$$$$ ~~~~~~~.$$$$$$* ~میزنی~$$$$$$$" ~~~~.$$$$$$$.... ~~~$$$$$$"`$ ~~$$$$$*~~~$$ ~$$$$$~~~~~$$.$.. $$$$$~~~~$$$$$$$$$$. $$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$ $$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$ $$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$ 3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$ ~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$ ~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$ ~~~$$$$~~~~~~~$$~$$" ~~~~~$$*$$$$$$$$$" ~~~~~~~~~~````~$$ منتظرحضورسبزت هستم.'$ ~~~~~~~~..~~~~~~$$ ~.........~نظــــــــر~~~~$$ ~~~~~~~~~~~~~~~$$ ~~~~~یـــــــادت نره~~~$$ ~~~~~~$$$$$"~~.$$ ~~~~~~~"*$$$$
مینا بانو
18 مهر 94 8:11
سلام مهربون ایشالله فرزندتون به سلامتی به دنیا بیاد میخواستم اگه افتخار بدید عضوی از خونه ی بزرگ بانوان طلایی بشید.....اینجا خونه ی سبز خودتونه و زمینه های که خودتون دوست داشته باشید مطلب میزاریم..... که مهمترین نکتش اینه این یک سایت دسته جمعی هستش و همه میتونن از تجربیات همدیگه استفاده کنن با عضو شدن میتونید هم تو سایت و هم در تالار گفتمان مطلب بزارید واز مطالب دیگران استفاده کنید خونه ی خودتونو هم اگه لینک کنید ما حتما لینکتون میکنیم فدات شم
مینا بانو
18 مهر 94 18:40
نیومدید که ؟؟؟؟؟ من منتظرممم
مامان ندا
20 مهر 94 15:51
سلام عزیزم خواستم مطالبت رو بخونم ولی رمزش رو نداشتم خوشحال میشم بهم رمز بدی تا بخونم مطالبت ممنونم