انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

مريضى بابايى

1393/9/13 12:45
نویسنده : سيدفاطمه
330 بازدید
اشتراک گذاری
سلام و طبق معمول سلام به فرشته نازم وااااااااااااای اول از همه بگم كه تا اومدم وبم رفتم به دوستان سرى بزنم اعصابم خورد شدبه واقع بگم دلم شكست آخه چه حكمتى توشه كه بندت مادر بشه بعد حتى صداى دلنشين قلب جگر گوششو بشنوه و به خاطر سهل انگارى چند نفر از دست بره به همين راحتى عجب دنياى عجيبى داريم ما آدما خدايا و يا حتى خوشحال بشن از آسمونى شدن فرشتش فرشته ناز بى گناهى كه آزارش به كسى نميرسه نميدونم اين جور آدما چه نفعى ميبرن واى الهى بميرم كه دوست عزيزم چى كشيد و چى ميكشه خدايا تورو به طفل شش ماهه على اصغر و به جدم قسمت ميدم دله همه منتظرا شاد كن و دل صفيه جونم شاد كن خدايا اينو خوب ميدونم كه برات اصلا كارى نداره پس يه فرزند سالم صالح نصيبش كن توكل به خودت خدايا دوست دارم شنبه شب بود كه بابايى گفت كه يه لخته خون اومده جلو چشماش فهميديم كه اي داد بيداد دوباره خونريزى كرده كه نوبت گرفتيم برا فرداش انقدر ناراحت بودم آخه تازه يكم بهتر شده بود خلاصه رفت دكتر و لت بله خونريزى كرده و خوشبختانه داره جذب ميشه ولى به مدت طولانى اگه موند بايد تزریق بشه از خودم بگم كه يكشنبه وقت دكتر داشتم و بهم دارو داد و گفت بعد چهل روز اقدام به باردارى انقد خوشحال شدم ولى بهم گفت اگه تا شش ماه حامله نشدم يه راه حله ديگه داره خدا يا خودت كمكم كن توكل به خودت الان خيلى بهترم خداروشكر خوب تا بعد راستى فرشته من توبه خدا نزديكى از خدا بخواه كه به خاله صفيه به زودى زود نى نى بده آخه اون حالش خيلى بده
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامان بردیا اریایی
14 آذر 93 1:17
سلام خیلی ناراحت شدم ایشالله صفیه جون دوباره نی نی دار میشه و همچنین خودت عزیزم ایشالله که به راه حل دیگه نمیرسه و نی نی دار میشی و ایشالله بابایی هم خوب میشه زود
سيدفاطمه
پاسخ
سلام انشاالله كه به همين زودى مامان شه ممنون از دعاى خوبت بردياجونى خوبن ببوسين فسقلو
معصومه
14 آذر 93 13:49
azizam ziyarate ashora va alghame bekhon baraye nini dar shodan....
سيدفاطمه
پاسخ
سلام ممنون ,باشه عزيز دلم [قلب[ انشاالله شماهم به مراد دلتون برسين
مامان بردیا اریایی
17 آذر 93 12:12
سلام عزیزم پس پیام من کووووووووووووووووو
سيدفاطمه
پاسخ
سلام عزيزم به خدا جواب دادم ولى تاييد نميشه نميدونم چرا توروخدا از دستم ناراحت نشو روتاييد كليك كردم ولى نميشه
مامان باران
18 آذر 93 1:20
و توکلت علی الله
زهرا
27 آذر 93 17:03
انشاالله بابایی زودی خوب بشه....ایشاالاهم تو و هم صفیه جون زودی مامان بشین غصه نخور عزیزم انشاالله بعد 40 روز نتیجه میگیری راستی شماره تو توی گوشیم ثبت کردم
سيدفاطمه
پاسخ
انشاالله مرسى باتوكل به خدا انشاالله هرچه زودتر خدا دامن همه منتظرارو سبز كنه ممنون راستى من شمارتو ندارم دوست داشتى خصوصى برام بزار عزيزم