انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

يا رب العالمين

1393/10/2 21:48
نویسنده : سيدفاطمه
474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام محبت,سلام به همه دوستان گرامى اميدوارم حالتون خوب باشه وبه قوله معروف دنيا به كامتان انشاالله ,و عذاداريهاتون مورد قبول وهركس هر خواسته و هرحاجتى داره بهش برسه به حقه اين ايام گذشته و شهادت امام حسن مجتبى و پيامبر گراميمون و امام مهربونيها رو با تاخير بپذيريد يكم مشعول بودنتونستم بيام پست بزارم و از همه دوستام كه مثل هميشه منو شرمنده مهربونيشون شدم ميام سر فرصت جواب كامنتاتونو ميدم در اسرع وقت بيست هشتم صفر كه طبق سال هاى گذشته توفيق داشتيم نذر به جابزاريم و شعله زرد بپزيم البته همسرى ميخاست به خاطر شرايطمون نپزيم و لى دوسه روز آخر چنان كارها رديف شد كه خودم تعجب كرده بودم قربان غريبيش برم من خلاصه دقيق سيزده كيلو برنج بار گذاشتيم انشاالله كه خدا قبول كنه آآآآآآآآآآمين , كلى مهمون دارى هم كردم خلاصه اينكه خداروشكر كه پختيم خيلى هم خوش مزه شده بود گرچه اين وسط آدمهايى پيدا ميشن كه تو كارت نه ميارن يا حسودن شايد گفتن حسود درست نباشه يا پول مالشون به رخ ماميكشن !!!!اما يواش يواش بهم داره ثابت ميشه ولى كور خوندن من كه با دل خالص هر ساله به جا گذاشتم باز هم ميزارم به هيچيم كارى ندارم خدا كريم و مهربون امسال از چند روز قبلش چند نفر دلمو شكوندن كه متاسفانه از خوانواده هم هستن ميخام اينو بگم آخه شما كه درد مارو ميدونيد اين ديگه پس چيه !?! كلى گريه كردم ناراحت بودم اما به خدا سپردمشون خدا جاى حق نشسته آخه يكى نيست بگه اين ماله امامه و صد درصد خودش يارى ميكنه خوب بگذريم اين ماه به احتمال زياد باركشى داريم به منزل جديدمان كه بعد پنج سال قراره بريم اولش خيلى دوست داشتم نميدونم چرا مخالف رفتن به اونجام وقتى همسرى ميگفت بفروشيم ميگفتم نه اما حالا ………………… ازطرفى هم بايد آماده شم كم كم آماده مادر شدن انشاالله خدايا توكل به تو يا رب العالمين خيلى استرس دارم نميدونم چم شده ازطرفى وقتى به اين فك ميكنم كه اگه خدا خواست بچه دار شدم قند تو دلم آب ميشهزبانمحبت خدايا به ما منتظرا يه نگاهى بكن مخصوصا دوستانم صفيه جون و الى جون كه روزاى پراز استرسى دارن ميگذرونن خدايا كمكشون كنآرام

پسندها (6)

نظرات (13)

افسون
2 دی 93 23:00
سلام عزیزم . مطمئن باش که فرشته کوچولوی شما تو بهشت منتظره تا خیلی زود بیاد تو دل مامانش . ایشالله زود زود مامان میشی . به امید خبرای خوش دوست خوبم .
سيدفاطمه
پاسخ
سلام عزيزم ممنون از دعاى خوبتون و مرسى كه بهم سر زدين توكل برخدا انشاالله خدا دامن همه منتظرا رو سبز كنه ,كوچولوى نازى دارين خدا حفظش كنه
مامانـــــ
3 دی 93 17:44
ایشاا.. هرچی خیره عزیزم ایشاا.. به زودی نینی دارمیشی و میاد تو دلت
سيدفاطمه
پاسخ
سلام عزيزم انشاالله انشاالله هر دوتا البته همه منتظرا زود زود نى نى دار شن
مامان آینده
6 دی 93 16:19
سلام عزیزم خوبی نذرت قبول باشه خونه جدید هم مبارکه انشاالله این خونه جدید واستون پر از خیر و برکت باشه و روزهای خوشی رو توی اون سپری کنید ایشالا به زودی هم یه نی نی خوشگل و سالم هم به جمعتون اضافه بشه و توی این خونه صداش بپیچه آمین عزیزم انشاالله همه به خواسته هاشون برسن و خدا به همه منتظرا به زودی نی نی بده [پاسخ سلام عزیزم ممنون انشاالا مرسی انشاالا خدا به همه برسونه و از مستا جری راحت بشن انشاالا به امید خدا تا ببینیم خدا چی میخاد توکل به خودش توهم به ارزوت برسی ]
مامان بردیا اریایی
7 دی 93 2:28
نمیدونم چی بگم اما بهترین ارزوم اینه که خیلی زود یکی از فرشته های ناز بیاد بغلتون و رو لبتون همیشه خنده ببینیم اااااااااااامین
سيدفاطمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از دعای خوبت انشاالا شما هم به خواسته دلتون برسین
مامان مبینا
8 دی 93 19:06
عزیزم نذرتون قبول باشه گلم. ایشالله زود زود نی نی بیاد تو دلت
سيدفاطمه
پاسخ
سلام عزيزم ممنون انشاالا راستى منم با افتخار لينكتون ميكنم
مــــــامـــــانی
9 دی 93 2:37
عمو جون یا خاله جون من تو یه مسابقه نی نی ها شرکت کردم که احتیاج به رای دارم اگر امکان داره عدد 68.72 رو به شماره 1000891010 ارسال کنید ممنون میشم تازه شاید شما که شرکت می کنید هم برنده 100 هزار تومان بشید بین 72 و 68 حتما نقطه بگذارید من منتظر رای دادنتون می مونم فقط اگر دوست داشتید به بقیه دوستاتون هم بگید
مامان مبینا
9 دی 93 17:36
عزیزم با اجازتون من شما رو لینک کردم شما هم اگه دوست داشتین منو لینک کنید. عزیزم میبوسمت
سيدفاطمه
پاسخ
سلام عزيزم خواهش ميكنم منم با افتخار شمارو لينك ميكنم كوچولوى نازى دارين خدا براتون نگه داره
مامان مبینا
10 دی 93 0:06
دوست خوبم سلاااام منم اپم میبوسمت عزیزم
مامان مبینا
10 دی 93 15:26
سيدفاطمه
پاسخ
مرسى عزيز كوچولوتون ببوسين
❈ کوثر❈
11 دی 93 12:04
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
زهرا
11 دی 93 13:20
سلام عزيزم. مرسي كه بهم سر زدي. شما سيدي برام دعا كن. نميدوني چقدر برام سخت بود روزايي كه گذشت. آرزو ميكنم هيشكي اون شرايطو تجربه نكنه. از بارداريه مجدد ميترسم چون ميترسم بازم اون اتفاق بازم بيوفته. خيلي به دعاي خير نياز دارم. ايشالا شمام هر حاجتي داري برآورده شه
سيدفاطمه
پاسخ
سلام عزيزم به خدا توكل كن انشاالله به همين زودى باردار ميشى و هيچ اتفاقى برات نميفته مراقب خودت باش منم چند بار برام پيش اومددركت ميكنم من باردارى اولم جورى بود كه عمل شدم آش نخورده دهنه سوخته اولاش خيلى سخت بود ولى باخوندن قرآن و توكل كردن به خدا دلم آروم شده عزيزم دعات ميكنم انشاالله به حقه جدم حاجت روابشى دوست عزيزم دوست دارم لينكت كنم دوست داشتى منو لينك كن فدات شم
الهام
11 دی 93 22:00
سلام سید فاطمه جون نذرتون قبول باشه عزیزم ایشالا که خداوند به حق این روزهای عزیز حاجت شما رو هم هر چه سریعتر برآورده کنه فاطمه جان نگران هیچی نباش چون همین نگرانی خودش روی بارداری تاثیر داره و آرامش بیشتر=بارداری زودتر بسپر به خدا باور کن همچین آروم می گیری و همین آرامش، رسیدنت به هدف رو خیلی خیلی سریعتر می کنه. گرچه می دونم خودتون خیلی خیلی خانم فهمیده و دانایی هستید و اینایی رو که من گفتم می دونید خونه جدید مبارکه عزیزم امیدوارم خونۀ جدید براتون پر از خیر و برکت باشه و با ورود به این خونه بهترین مژدۀ زندگی بهتون داده بشه براتون بهترین ها رو آرزو میکنم
سيدفاطمه
پاسخ
سلام عزيزم ممنون الهى آآآآآآآآآآمين ممنون عزيزم شمالطف دارى ولى متاسفانه من يكم عجول و بى حوصله هستم هميشه توكل به خدا كردم حتى موقعايى كه ناراحتم فقط پناه ميبرم به قرآن و خودش بده كريمه نده حكيمه شايد تا چند ماه پيش گله داشتم ولى الان ديگه ندارم پناه ميبرم به خودش ممنون انشاالله خدا دره خيرى برا همه مستاجرباز كنه وخونه دار بشن الهام جون ممنون كه بهم سر زدى حرفات آرام بخشه آرومم كرددوست دارم دوست خوبم انشاالله شماهم به هر خواسته و حاجتى دارين برسين عزيزدلم
مامان باران
12 دی 93 3:16
سلام.باز اومدم. چه احساس قشنگی....آپ شدیم
سيدفاطمه
پاسخ
سلام عزيزم خوش اومدى اومدم …………