انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

تشكراز دوستام وشرح اين روزام

1393/8/23 23:01
نویسنده : سيدفاطمه
326 بازدید
اشتراک گذاری
سلام ,وسلام به دوستاى خوب و عزيزم كه اگه چند وقت نباشى حالمون براشون مهم هستش ممنون جوياى حالم بودين با پياماى قشنگتون دل گرم شدم واقعا اينو از ته دل ميگم دوستون دارم انشاالله همتون به آرزو و هرچى كه از خدا ميخاين بهتون بده فقط برا جبران محبتتون دعام درحقتون انشاالله سر فرصت ميام بهتون سر بزنم خب از خودم بگم كه خيلى خوب نيستم چند روزى معده دردشديددارم با دكتر رفتنم خوب نشدم حوصله هيچ چيز هيج جا رو ندارم سى آبان كه نوبت عملم هستش ديگه اينكه اين روزا خيلى دلم گرفته از آدماى دور برم كه فقط جلوت خوبن وتا برگردى اونا هم يه جور ديگه ميشن كاش يكى بود ميفهميد منو گرچه اونايى كه ميتونى بهشون بگى ولى براخودشون درد دارن مثل مادركه دلم نمياد بهش چيزى بگم آخه چى بگم يه دردبه درداش اضافه بشه فرشته مامان چرا نمياى انقده ناز ميكنى برا مامان ميميرم برات بيا دله شكسته منو شاد كن واقعا به وجودت احتياج دارم جگر گوشه من اين روزا كارم شده دعا كردن كه شما بياى اول ميگفتم نه ولى با وجود اون مشكلى كه گفته بودم تو پست قبليم احساس كردم بيشتر به تو احتياج دارم دوست دارم مامانى شب زيبات بخير
پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مدیا
23 آبان 93 23:36
سلام عزیزم .من زیاد وبلاگ خون نیستم اما تصادفی وبلاگ شما رو دیدم .از خدای مهربون می خوام به حق صاحب همین ماه یه نی نیه سالمو ناز بهت بده و انقدر سرت شلوغ شه که نتونی دیگه از دست نی نیت هی بیای اینجا عزیزم .اممممممممممممممممین سلام ممنون از دعای خوبت انشا الا شما هم به حاجت دلتون برسین
زهرا
24 آبان 93 16:09
سلام فاطمه جون خوبی؟؟؟؟نگران نباش انشاالله عملت خوب پیش میره و خیلی سریع یه نی نی خوشگل میاد توی دلت مواظب خودت باش و غصه هم نخور عزیزم
سيدفاطمه
پاسخ
سلام خوبم ممنون از لطفت عزيزم انشاالله پناه بر خدا توكل به خودش مرسى كه به يادم هستى و بهم سر ميزنى چشم عزيزم شماهم مواظب خودت باش
زهرا
25 آبان 93 22:36
مرسی که بهم سر زدی حتما برات دعا میکنم عزیزم