انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

حرف دل …

1393/8/28 14:37
نویسنده : سيدفاطمه
245 بازدید
اشتراک گذاری
سلام … سلام به همه دوستان اميدوارم حالتون خوب باشه واوضاع بر وقف مراد وباب ميلتون پيش بره وبه حاجت قلبيتون برسين الهى آمين خوبى فرشته ناز زندگى من توى طول روز شايد صدبار باهات حرف ميزنم حالا مشغول هركارى باشم كلا فكر ذكر من شده تو چون نزديك عملم هستم گرچه دوماه بعد عمل بايد صبر كرد و خيلى راه درپيش داريم ولى بازم خداروشكر ميكنم هرچى پيش بياد توكل به خدا بابابايى ديشب كلى حرف زديم راجع به شما به آينده وچه كارايى بايد بكنيم كلا پدرآينده نگرى داريا پس زودتر بيا دلشو شاد كن چون جديدا خيلى به تو فك ميكنه تا حالا انقده جدى نگرفته بود جيگر خودم انقده دلم برا باباى خودم تنگ شده كه دارم ديوانه ميشم نميدونم چرابه خوابم نمياد خدا همه پدرمادرا رو بيامرزه پدر منم بيامرزه وخداسايه همه پدرمادرا رو بالاسربچه هاشون نگه داره مامانه منم برا من چون تنها كسيه كه دارمش فداش بشم كه به خاطر من و خاله چه سختى هايى كه تحمل نكرده خوب من برم كه بايدبرم خونه دوستم روضه سه شروع ميشه برا همه دوستام دعاميكنم به خداميسپارمتون
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

زهرا
28 آبان 93 23:15
خدا پدرتو بیامرزه عزیزم
سيدفاطمه
پاسخ
ممنون خدا رفته گان شمارو بيامرزه عزيزم
✿نسیم✿
29 آبان 93 15:35
سلام عزیزم عب نداره مرسی فدات ایشالا همیشه خوش باشی
الی
3 آذر 93 11:46
سلام خوبی عزیزم خدا پدرتو بیامرزه و مادرتو برات نگه داره. خدا دلتو شاد کنه که شادم کردی با دیدارت. یکی طلبت خداروشکر که به فکر درمان افتادی و مشکلت حل شد خدا بزرگه
سيدفاطمه
پاسخ
سلام ممنون خدا اموات شمارو بيامرزه خواهش ميكنم عشقم كارى نكردم انشاالله اندفعه وقت بيشتر باهم باشيم آره يه مدت قيد همه چيروزدم ولى بازم دلم نيومد به قوله خودم مگه ميشه زنى مادر نشه بعله خدابزرگه توكل به خودش