انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

دل تنگیای این روزام

1393/8/8 9:45
نویسنده : سيدفاطمه
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  محبت

وسلام به همه دوستای عزیزم امیدوارم حالتون خوب باشه محبتمحبتمحبت

الان از سر دل تنگی اومدم نمیدونم چرا انقد دلم گرفته پیش خودم گفتم خداروشکر که اینجارو دارم ودوستای خوبی که درکت میکنن ودر ظاهر باهات خوب نیستن اینجا با اینکه همدیگرو ندیدیم ولی واسه شادیاشون شاد میشیم واسه غماشون ناراحت وخوب حال همو میفهمیم دیشب انقدر عصبی شده بودم و ناراحت که باعث تعجب خودمم شده بود اینو بگما انقدر گریه کردم تا یکم سبک شدم دیشب میخاستم پست بزارم اصلا حال نداشتم خسته بودم این روزا صبحا دیگه زود پامیشم غذای شام نهار اماده میکنم چون از سه میرم روضه بعدش مسجد تا دوازده میام خونه ولی با این حال ...حال این روزام بده مامانی جونم فردا روز بزرگداشت علی اصغر هستش ساعت هشت صبح مراسم شروع میشه انقدر این روز دوست دارم کلا هرجا اسم علی اصغر میاد دلم اشوب میشه یاد دل رباب یاد لب تشنه اصحاب امام حسین و.........................شرمندگیه ابوالفضل عباس ع وای خیلی سخته خیلی چی بود وچی کشیدن گریهگریهمن هرسال میرم هرکاری داشته باشم میزارمش کنار چون چیزی از این واجب تر نداریم راستی با زینب جون هم قراره بیاد وهمدیگرو ببینیم اخه دلم واسه نازنین زهرا خیلی تنگ شده 

راستی دیشب خانمای مسجد چهارتا لباس سقایی سفید ساده  بریدن وگذاشتن نو گهواره علی اصغر اولیشبه  اسم من بود وخانمه خیلی قسم داد که سال دیگه با بچه هاشون بیان و این لباسو بپوشن خدایا تورو به همین شبهای عزیز حاجت دل همه رو بده و حاجت مارو هم بده

اینو دارم میگم ناراحت نشیا از دست مت باشه عشقم من این چندشب  شاید چند بار گفته باشم وتورو از خدا خواسته باشم نمیدونم حکمت چیه یا من چرا اینجوری شدمالبته اینو بگما اونقدا هم که فکر کنی دل سرد نشدم مگه میشه یه زن که تمام ارزوش اینکه بچه دار بشه و بچشو تو اغوشش بگیره بع اینجوری بگم خودت که از دل من خبر داری پس به خدای خوبم و مهربونم بگو که یه نظری بهمون بکنه واقعا بریدم 

 یا اون مشکلی که برام این چندروز پیش اومده طرز فکرم عوض شده دیگه داشتن تورو از خدا نمیخام فقط میگم خدایا توکل بر خودت دوستای عزیزم که مطلب منو میخونین تورو خدا منو فراموش نکنین یه گرفتاری واسم پیش اومده که خدا کنه به همین زودی حل بشه

خوب من برم که خیلی کار دارم بای بای

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خودم
11 آبان 93 9:53
سلام خانمی امیدوارم خدا تو همین شبهای عزیز به همه ی مام منتظرها نگاهی بندازه و حاجتمون و هر مشکلی که داریم رو حل کنه، برام دعا کن، براتون دعا میکنم
مامان آینده
13 آبان 93 23:58
عزیزم انشاالله خدا همه مشکلاتت رو حل کنه و بزودی خبر مامان شدنت رو به ما بدی سعی کن به آرامش برسی و استرس رو از خودت دور کنی
زهرا
14 آبان 93 19:18
امیدوارم به حق این شب های عزیز گرفتاریت حل بشه التماس دعا
سيدفاطمه
پاسخ
سلام انشاالله مرسى از دعاى خوبت انشاالله شماهم حاجت روابشى
مامان بردیا اریایی
15 آبان 93 1:41
سلام به قول شما هیچ زنی نمیتونی از بچه دار شدن منصرف بشه ایشالله که حضرت علی اصغر بهتون لطف میکنه و یه نی نی ناز براتون میفرسته امینننننننننننن
سيدفاطمه
پاسخ
سلام عزيزم ممنون شما هميشه لطف دارى ببخش اگه جوابتون ندادم يكم كم حوصلم بردياجون ببوسين
مهدیه
19 آبان 93 11:57
شما دوست صمیمیه زینبی؟ در باره بهم نگفته بود!! دوستی تون مستدام باشه ایشالا زینب یکی از بهترین های روزگاره من که عااااااااااااشقشم!!
سيدفاطمه
پاسخ
سلام عزيزم آره دوست زينبم نميدونم شايد حواسش نبود البته يه چند ماهى ميشه نه به صميميت شما عزيزم آره بخدا واقعا واسه منم همينطوره انشاالله دوستيهامون مستدام باشه دخمل گلتون ببوسين از طرف من
الی
20 آبان 93 9:16
عزیزم من مطمئنم تو مادر میشی انشالله. انقدر مهربونی که باید مادر شی. توکل بخدا انشالله به حق علی اصغر (ع) حاجت روا میشی.
فایضه مامانه عسل
3 دی 93 5:02
سلام خوبین ؟ مامان مهربون اینده به رای شما برای جشنواره نی نی وبلاگ نیاز دارم .... عکس کاردستی دخترم توی وبم هست برای رای دادن بهش.... لطفا و خواهشا عدد 4 رو به شماره 1000891010 اس کنین تا شانسمون برای برنده شدن بیشتر شه ممنون.... توروخدا مارو یادتون نره...
سيدفاطمه
پاسخ
سلام ,ممنون كه بهم سرزدى چشم حتما عزيزم