انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

¤سلام ¤

1393/8/2 22:04
نویسنده : سيدفاطمه
395 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزيز دلم و سلاا م به همه دوستام پيشاپيش فرارسيدن ماه محرم بهتون تسليت ميگم خوب فرشته مامان در چه حاله امروز برا نماز كه رفته بودم مسجد مغرب كه خوندم وسطش نميدونم چم شد يهو دلم گرفت ,گريم گرفت يعنى يكى از خانماى مسجدمون بنده خدا بچه نداره الان چهل خورده اى سالشه گفتم خدا چى كشيدو چى ميكشه خيلى صبر ميخادداشت بعد نماز دعا ميكرد گفت خدا دامنتو سبز كنه بعد از خودش ميگفت اولاش خيلى لجه بچه ميگرفتم يبار كه رفته بودم زيارت امام رضا بهش گفتم يا امام رضا اگه بچه ميخاى بدى زود بده و اگه صلاح نيست دلمو سرد كن و همونجوريم شد و ديگه برا بچه كارى نميكردم و بنده خدا گفتش كه يه شب خواب ديده كه كسى بهش گفته اين دنيا بچه ندارى ولى اوندنيا يى دارى خدا آخر عاقبت همه مارو ختم بخير كنه هر چى خير صلاحه ولى من فك نكنم از اون دسته آدماباشم كه بتونم طاقت بيارم يه بچه ميبينم دلم ضعف ميره چه دست خودم نيست خدايا دوست دارم و توكل ميكنم به خودت اى پناه بى پناهان قسمت ميدم به امام حسين وطفل شش ماهه اش حاجت تمام حاجت مندان بده و دامن همه منتظرا سبز كن و از دعاى اونا منم دلشاد كن يا امام حسين
پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

حنانه
2 آبان 93 22:51
الهی آمین سلام ممنون
مامان بردیا اریایی
8 آبان 93 9:24
ایشالله که خیلی زود یه نی نی ناز میاد پیشتون و میشه فرشته زندگیتون امییییییییییییییییییییییین سلام ممنون از دعاى خوبتون لطف كردين به كلبه نگاشتنم سرى زدين