انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

نتیجه ................

1393/7/27 11:56
نویسنده : سيدفاطمه
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلاممممممممممممممممممممممم محبتمحبتمحبت

مامانی امروز بالاخره رفتم دکتر  و دکبر گفتش 30ابان عمل بشم

 

از الان استرس دارم بابایی میگه توکه یبار عمل شدی دیگه چرا اینجوری هول استرس داری دسته خودم نیست کلا ادم ترسویی هستم چشمکالبته زودتر میشد ولی من هم به خاطر ایام محرم و مراسمی که داریم وجون نمیخام کسی از عمل من با خبر بشه اخه عمه اینا محرم میان پیش ما من سرم شلوغ پلوغه وعمل خاصی نیست که به همه بگیم اینم بگم بابایی خودش اینطوری میخاد

اگه بدونی بابایی چقدر خوشحال شد گفت حداقل یه قدم جلوتر رفتیمااااااااااااااااااااااااا خودمونیما هر وقت حرف بچه میشد میگفت هرچی خیره وخدا صلاح میدونه همون بشه ولی وقتی دکتر گفت مشکلتون چیز خاصی نیست کلی خوشحال شد بهم گفت یعنی میشه چند ماه دیگه یه فسقلی داشته باشیم متنظرتازه همین الن رسیدیم خونه گفتم اول بیام اینجا بعد برم به کارام برسم آراممامانی بازم میگم واسه همه منتظرا دعاکن فرشته ای خدا دوست داره بعد برا من دعا کن باشه عشششششششششششقم دوست دارم محبت

من برم مردم از گرسنگی فیلا بای بای

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان بردیا اریایی
27 مهر 93 16:43
سلام ایشالله به زودی یه فرشته ناز میاد پیشتون ایشالله
زهرا
28 مهر 93 15:53
سلام سیده ی عزیزم امیدوارم عملت موفقیت امیز باشه و بعدش یه نی نی خوشگل بیاد توی دلت مواظب خودت باش عزیزم می بوسمت
صفیه
1 آبان 93 6:34
سلام عزیزم. ممنون که همیشه بهم لطف داری و از حالم خبر میگیری. خیلی وقت بود که نتونستم بهتون سری بزنم. امیدوارم حال و هوای این روزات خوب باشه. برات دعا میکنم که عملت با موفقیت انجام بشه و همه چی خوب پیش بره. بازم منو از حال خودت بی خبر نذار
الینا
2 آبان 93 21:27
سلام فاطمه عزیز . منم چندین سال منتظر یه فرشته کوچولو بودم که امسال خدا الینا کوچولو را بهم داد . انشااله قسمت شما هم باشه . فقط به خدا توکل کن و باور داشته باش که به همین زودی مامان می شی .