انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

。。。

1393/7/24 18:05
نویسنده : سيدفاطمه
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقممممممممممممممحبتمحبتمحبت

الان اومدم نظرارو تایید کنم یهو هوس کردم بنویسم البته از سر بیکاری اخه کاری نداشتم غذا اماده کردم عمه رفته تا بازار ماریلا کوچولو هم خوابه بابایی هم بیرونه شب بع شام قراره بریم بیرون به خاطر همین شام زود حاضر کردم که هول هولکی نشه کارام من بدم میاد تند تند کارامو انجام بدم دیشب ماریلا تا چهار صبح نق زد اونم چه نقی وای دیونمون کردا من عصبانیعصبانیاصلا این بچه نمیدونه خواب چیه بابایی سر درد گرفته بود ولی حرفی نزد البته اینو بگما خودمون تا دو داشتیم فک میزدیما بعد که میخاستیم بخوابیم اینجوری داستان داشتیماااااااااااااااااااااااااا نهار هم عمه ماریا وهم عمو اینا خونمون بودن حسابی خوش گذشت

مامانی خونمون شلوغ یه حالی میده گرچه خستگی داره ولی برای چند وقتم که شده از فکر خیال میام بیرون

راستی یکشنبه وقت عمل لاپراسکوپی میزنه واسم قرار بود دو هفته پیش بشه که نشد انشا الا هر چی خیر همون پیش بیاد

وای من برم این فسقلی بییییییییییییییییدارشد غمگین

فیلا بای بای

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

فروشگاه دایانا
24 مهر 93 18:13
سلام. امیدوارم که هر چی می خواهی خدا بهت بده و برات بمونه و خدا نگهدارتون باشه. به سایت من یادت نره سر بزنی و توش بچرخی که بازدیدم بره بالا انشالله سال دیگه اینطوری میایید
الی
26 مهر 93 9:35
عزیزم ممنونم که برای منم عیدی کنار گذاشتی یک دنیا ممنونم انشالله دوم یا سوم آبان قراره بیام رشت خبرت میکنم عزیز