انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

حال ما

1393/7/23 17:46
نویسنده : سيدفاطمه
268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم که همش به یادم هستن فداتون بشم انشاالا همه به حاجت دلتون برسین

سلام مامانی لعنت بر دل سیاه شیطون هرچی برات نوشتم پاک شد غمگین

خوبی عشق مامان محبتامسال عید یه حال هوای دیگه ای داشتبر خلاف پارسال که از همون روز میومدن امسال از شب قبل شروع شد مامانی اخه بعضیاشونم حاجت گرفته بودن و خوشبه حال مامانی شدا دوبل کادو دادن راضیها هاه ها  هرمهمونی که میومد خونمون دوتا دعا میکرد میگفتن انشا الا سال دیگه تو خونه خودتون ویه نی نی خوکشل تو بغلتون نمیدونی با گفتن این جمله چه قندی تو دل مامان اب میشد با خودم میگفتم اولیش که مستجابه دومیش خدا از دهنتون بشنوه مامانی تا دیشب واسم مهمون میومد تازه دوتا از دوستای من شب قراره بیان و یه چیز دیگه امشب عمه مهناز قراره عمه مهناز بیاد با ماریلا کوچولو که خوش به حال من میشه چرا سوالچون عمه که یجا بند نمیشه همش بیرون تازه امروز که باهم صحبت میکردیم برنامه ریختیم که چیکار کنیم و از اونورم با وجود ماریلا کوچولو هم خوبه هم بد خوبیش که مشخصه وبدیشششش بی خوابی منه دیگه اخه من به خوابم خیلی اهمیت میدماچشمکاز اونورم جمعه تولدجشنجشن ملیکا جونه پس حسابی خوش میگذره من برم که کلی کار ریخته روسرمبای بایبای بایبای بای

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

✿نسیم✿
23 مهر 93 21:16
سلام فاطمه جونم خوبی؟؟؟
الی
26 مهر 93 9:34
عیدتون مبارک حتما خیلی دستت خوبه که کلی حاجت گرفتن انشالله همیشه شاد باشی