انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

عيدسعيدغدير خم مبارك

1393/7/21 1:42
نویسنده : سيدفاطمه
274 بازدید
اشتراک گذاری
سلام فرشته دوست داشتى من وسلااااااام به دوستاى بسيار خوببببم عيدتون مبارك انشاالله به حق همين عيدبزرگ همه به حاجت دلشون برسن به خصوص نى نى وبلاگيا و دوستاى عزيزم ,الهى آآآآآآمين امروز روز عيده مامانى عيد ماسيداست فردا سرم خيلى شلوغه حتى از امشب مهمان داشتم ماچون هر دو سيديم خيليا پيشمون ميان از صبح ميخاستم بنويسم واست ولى اصلا فرصت سر خاروندن نداشتم خوب مامانى سيدكوچولوى من خيلى دعاكن واسه همه آخ فدات بشم كه اگه بودى سيد طبا طبايى بودى عزيزكم الان قبل از اينكه وبلاگتو باز كنم وب دوستم خوندم دلم گرفت توروخدا تو از خدا بخاه كه مشكلش حل شه ميگفت روز بدى داشته همش گريه كرده آه خدا ميشه به همين زودى وبلاگاى دوستانو كه باز كنيم تك تكشون خبراى خوب بنويسن بخدا همشونو درك ميكنم چون حس حال همديگرو داريم ولى خدا جونم ميدونم خودت به همه چيز آگاهى و هرچى خيره همونو واسه بندت رقم ميزنى پس به دله كوچيك بى طاقت ماها هم يه نظرى بكن خدايا دوست دارم مثلا اومدم تبريك بگم برم آخه بايد زود بخابم كه صبح زود بيدارشم پس تا بعد
پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

حنانه
21 مهر 93 12:36
سلام عیدتون مبارک سید عزیز ما رو از دعای خیرتون محروم نکنید
الی
21 مهر 93 23:32
سلام سیده جان عیدت مبارک عیدی من دعای شما! گذاشتم به گردنت حالا خوددانی!! ممنون ازبابت تبریک باشه حتتتتتتتتتتتما
مامان آینده
22 مهر 93 0:15
سلام عزیزم عیدت مبارک انشاالله به زودی خبر مامان شدنت رو به ما بدی عزیزم واسه منم دعا کن این روزا بدجور داغونم پشت هم بد میارم ولی تو خودم میریزم تا کسی باخبر نشه