انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

حال روز ما

1393/7/5 11:47
نویسنده : سيدفاطمه
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان محبتخوبی ولی چقدر دلم تنگ شده بود واسه اینجا یههههههههههه تشکر ویزه واسه دوستای مجازیم که بهم لطف داشتن حالم برسیدن بوسبوس

ازخودم بگم که یه مسافرت کوچولو رفته بودم بد نبود جات خالی بود فرشته زیبای مامان بعد مسافرتی که برگشتم زن عمو روزه بنج تن داشت یعنی کلا شش روز بود یه روزش مال مامان بزرگ جون بود که خدابیامرزتش واسش ختم انعام گرفته بود دلییییییل نیومدن من به نت کمبود وقت بود اخه صبح زود باید بیدار میشدم نهار وشام اماده میکردم وبعدش کیاناجونی باید نگه میداشتم تا زن عمو کاراشو بکنه تاساعته سه بعدازظهر که مراسم شروع میشد کلاچایی این شش روز من دم کردم کلی هم دعا کردم واسه همه بخصوص نی نی وبلاگیا ودوست خوبم صفیه جون برستو جون نسیم جون و وبلاگ محبت خدا که متاسفانه اسمشون نمیدونم اخه مامانی من علاوه بر اینکه دوستای زیادی دارم دوستای مجازیهم دارم که بهم خیلی لطف دارن منم خیلی دوستشون دارمممممممممممممحبت

راستی تا یادم نرفته بگم من 29شهریور نوبت دکتر داشتم که زینب جون دوست خوبم واسم نوبت گرفته بود

ازهمینجا ازش تشکر میکنم

ونتیجه دکتر این شد که حتما عمل بشم توکل به خدا میکنم ببینم چی بیش میاد

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

پرستو
5 مهر 93 13:30
سلام دوست عزیزم ، مرسی از لطفی که به من داری امیدوارم خدای مهربون دعاهای خوبت رو اول در حق خودت و بعد درحق دوستانت اجابت کند آمیییییییییییییییییییییییین
مامان باران
8 مهر 93 8:09
سلام دوست عزیز.امیدوسارم نی نی دار بشی بزودی.هم تو و هم همه دوستات و الی جون.(وبلاگ بتا مثبت) امام رضا ع ایشالا هممون رو حاجت روا میکنند.. سلام دوست عزيزم ممنون كه كلبه وبلاگى منو قابل دونستين اومدين نظر گذاشتين انشاالله حاجت شماهم روابشه كوچولوهاى نازى دارين خدا حفظشون كنه