انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

چقدر عالی

1393/6/19 20:01
نویسنده : سيدفاطمه
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسسسسسسسسسسسسسسسسسسس من محبت

اولا چه خبر نمیدونم چراهروقت اومدم واست چیزی بنویسم اول حالتو برسیدم وبهت گفتم چه خبر اینم بهت بگم اینجارو خیلی دوست دارم یجورایی بااومدن اینجا سبک میشم چشمکامروز یه قرار نی نی وبلاگی داشتم انقدررررررررربهم خوش گذشت رفتیم یه زیارتگاه که خیلی غریب بود توکوچه بس کوچه هابود با رفتن به اونجا خیلی سبک شدم دلم اروم گرفت چشمکواز دوستم بگم که از طریق نی نی وبلاگ باهاش اشنا شدم خیلی نجیب فهمیده بود از فسقلیش بگم که جییییییییییییییگری بود واسه خودش حیف شد نتونستم عکسشو بگیرم ویادگاری واست بزارم

چقدر خوبه که اینجا رو دارم

مانی اسمشم ننوشتم گفتم شاید دوست نداشته باشه هر وقت دیدمش ازشون سوال میکنم میگم برات

انشاالاهمه به حاجت دلشون برسن وازدعای همه منم به خواسته دلم برسم انشااللللللللللللللللللللللللللا

فردا میخام برم یه مسافرت چند روزه بعد میام میگم کجاها رفتم خداکنه خوش بگذره زیبا

راستی بابایی دوباره چشماش خونریزی کرد انقدر ناراحتم واعصابم خورده که حد نداره دعا کن براش غمگین

بس تا بعدبای بای
 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

✿نسیـــم✿
22 شهریور 93 12:18
سلام مرسی عزیزم شمام لینکی
صفیه
28 شهریور 93 0:33
سلام عزیزم. ممنون که بهم سر میزنی. انشالله قسمت همه مون که یه روز نی نی به دست بریم حرم امام رضا.
سيدفاطمه
پاسخ
انشأالله خواهش ميكنم بخدا هروقت اينجا ميام باشمادوستان احساس آرامش ميكنم خوشحالم اينجا دارم ودوست خوبى مثل شما
الی
30 شهریور 93 9:23
سلام انشاالله دامن منتظرا سبز بشه. امیدوارم مسافرت خوش بگذره لینکتون میکنم خوشحال میشم بهم سر بزنین