انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

يه روز خوب

1393/6/18 18:24
نویسنده : سيدفاطمه
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

خوبی نفس مننننننننننننننننننننننننمحبت

دیروز واقعا به من بعد مدتها خوش گذشت انقدر عروسیش باحال بوددددددددددددجشنبااین که عروسیش ساده ومولودی خوانی بود به همه ما خوش گذشت جای باحال عروسی این بود که مسابقه گذاشتن یه نفر از خوانواده عروس ویه نفر از خوانواده داماد که من هز خوانواده داماد بودم رفتم شرکت کردم هرکس زودتر دوغ تموم میکرد برنده بود ومن برنده شدمممممممممممممممممممخندونکچون مولودی عروسی به نام اقا امام رضا بود ده هزار تومن هدیه گرفتم خانمه میگفت این هدیرو نگه دار انشاالا به همین زودی قسمتت زیارت بشه وهمونجا خرجش کنی

انشاالااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

خوب مامانی یادم رفته بود بهت بگم روزی که رفته بودم جشن میلاد اقا عضو خادمین شدم نمیدونی چه حالی داشتم البته خادم امام رضا تو صحنشون که نه هرسال کانون جوانان رضوی هفته کرامت جشن میگیرن وبرچم اقا امام رضا مهمون استانمون میشه

ولی نمیدونم چرا تو دلم افتاده بود که سال دیگه تو با منی وروجک

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)