انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

ميلادعشقم

1393/6/16 13:00
نویسنده : سيدفاطمه
236 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل من محبت

چطوری تو اسمونا بهت خوش میگذره

مامانی جون امروز تولد بهترین امام ما شیعیان هستش البته همه

من عاشق امام رضاهستم محبت

رااستی من الان برا اولین بار اومدم کافی نت چشمکاخه باگوشی که سخته بیام نت

بنده خدا دوستم میگه بیا از نت من استفاده کن ولی اخه روم نمیشه

راستی فردا عروسیجشنپسرخاله من هستش جات خالی مامانی دیگه خسته شدم از تنهایی رفتن

بابا که اصلا نمیتونه بیاد به خاطر شغلش وای جای خالم خیلی خالیه نیست که عروسی اولین بچشو ببینه دلشکستهخوب من فیلا برم اخه الان بابایی زنگ زده که کجایی بیل گشنمه من میرم فیلابای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)