انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

يكم حرف دل

1393/7/9 2:16
نویسنده : سيدفاطمه
263 بازدید
اشتراک گذاری
سلام برفرشته ناز زندگيم خوبى خوب چه خبر ازاون بالا؟بافرشته هاى ناز ديگه دوست شدى مامانى مگه من بابارودوست ندارى كه دوست ندارى بياى خودمونيماچقدرنازت بايدبكشم عشقم اگه فرشته هاى ناز صفيه جون نسيم جون پرستوجون ودوستاى ديگم كه همه منتظرن بگو بياين زمينى شين وبا زمينى شدنتون شادى وزندگى دوباررو باخودتون واسه ماماناى مهربونتون بيارين توروخدا از آسمون دل بكنين زمينى بشين آغوش ما خاليييييييييييييه وشماروميخاد بخدا ديگه طاقت نداريم چقدر غصه نداشتنتون بخوريم واز همه بدتر حرف نيشه كنايه و دل سوزياى علكى بيجاى ديگران ديگه خسته شديم………………… مامانى دلم گرفته مخصوصا الان شب تلوزیون داشت حرم آقاامام رضا (ص)نشون ميداد دلم پر زده بودواسه صحن سراش اون گنبد طلايى زيباش برا صحن انقلاب دارالحجه رواق امام خمينى و…………… انقدر گريه كردم پارسال اين موقع تازه از زيارتش برگشته بودم ولى امسال هنوز قسمتم نشده انشاالله به زودى قسمت بشه باهم بريم پابوس آقا ,آميييييييييين ياامام رضا حاجت دل همه حاجت مندان رواكن ويه نگاهى به دلاى شكسته دوستاى نى نى وبلاگى بكن الهى آآآآآآآآميييييييييين واى عزيزمامان انقده دلم برات لك زده دوست داشتم امسال محرم باشى يا حداقل تودلم باشى ولى خوب………… حتما قسمت نيست به قول خودم دوبار باخنده پشت هم همش ميگم حكمته حكمت من اگه جات بودم اين همه خواهش منت ميديدم حتما زودى از آسمان دل ميكندم ميومدم تودل مامان راستى برابابايى دعاكن دوباره پادرد وحشتناكش شروع شده ديشب اصلا نخابيد با سرد شدن هوا بيشتر شده هرچه قدر بهش گفتم بريم دكتر حرف گوش نكرد كه نكرد دلم براش ميسوزه آخه از جوانى در كل همه بيماريهارو تجربه كرده فقط فقط به خاطر قند لعنتى هستش خدايا همه مريضارو شفا بده آآآآآآآآآمين
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

الی
9 مهر 93 9:14
سلام فاطمه جان جانم انشاالله خدا به زودی فرشته هامونو بفرسته که دیگه خودش خوب میدونه دلامون طاقت نداره. سیده جان منم دعا میکنی عزیزم؟ دعاگوت هستم... توکل برخدا...
الی
9 مهر 93 10:44
سلام سیده جان انشاالله فرشته تون زود زود میاد پیشتون.انشاالله حال شوهرتونم خوب میشه دعاگوتون هستن و محتاج دعا...