انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

چندتاخبر

1393/6/10 22:26
نویسنده : سيدفاطمه
254 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عزيزم خوبى جيگرم جونم برات بگه امروز رفتم دكتر كه اصلا قرار نبود برم چون يكم درد زيرشكم داشتم ترسيدم چون تاحالا اينجورى نشده بودم خلاصه دكتر گفت يكم عفونت دارم قرص داد پماد كه مصرف كنم خوب شم جونم برات بگه يكى از دوستاى خوب وبلاگيم پيشنهاد يه دكتر خيلى خوب داد كه نوبت گرفتم بابايى ميگه من انقده بهت گفتم دكتر عوض كن حرفمو گوش ندادى حالا!!! خوب ما اينيم ديگه مردا چى ميدونن آخه بايد هميشه از كسى كه تجربه دارن بپرسى از همينجا واقعا از دوست نازنينم كمال تشكر دارم خداكنه همه چى خوب پيش بره چون واقعاجات خاليه خونمون سوت كوره ديگه خسته شدم از اين يكنواختى خداياناشكرى نميكنم خداياكفرهم نميگم خدايا اگه زياد بهت ميگم واصرارميكنم منو ببخش
پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

پرستو
11 شهریور 93 12:03
سلام سیده خانم ، امیدوارم خیلی زود خونهی قشنگتون لبریز از صدای بچه بشه و با حضورش رنگ و روی تازه به زندگیتون بده
پرستو
11 شهریور 93 12:04
عزیزم من لینکت کردم اگه دوست داشتی شما هم به وب من سر بزن