انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

……

1393/6/10 0:31
نویسنده : سيدفاطمه
248 بازدید
اشتراک گذاری
سلام برفرشته ناز مامان جونم برات بگه اين چند وقت كه ننوشتم برات سختم بود برم كافى نت هواگرم گرم بود جورى كه از نميشد ازخونه بيرون اومد اينترنت خونه هم كه هنوز وصل نشده باگوشيم كه سخته دير بازميكنه الان اومدم يه سر به وبلاگ صفيه جون بزنم ببينم خبرى گذاشته كه اعصابم ريخت بهم گريم گرفت آخه باهزار اميد رفته بود………بعد اون همه سختى باز نشد كه نشد دوست خوبم الهى برا دلت بميرم ميدونم چه حالى داشته انشاالله ماه ديگه با خبر نى نى دار شدنش بياد اگه بدونى مامانى چقدرسخته انشاالله هيچ كس اين روزاى بد تجربه نكنه جگر گوشه من تو اگه يه روز زمينى بشى طباطبائی هستى آخه هم بابا سيده هم من پس دعاكن برا خاله صفيه كه هر چه زودتر با توكل به خدا نى نيش بياد تو دلش شب زيبايت بخير تابعد
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

aysaan
10 شهریور 93 19:08
سلام دوستم وبلاگ زیبایی داری تبریک میگم به و وبلاگه منم سر بزن پشیمون نمیشی.تبادل لینگ هم میکنم اگه مایل باشی. سیسمونی آیسان