انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

ورودپرچم عشقم به شهرمون

1393/6/14 11:03
نویسنده : سيدفاطمه
437 بازدید
اشتراک گذاری
سلا اااااااااام خوبى عشق من اون بالا بهت خوش ميگذره خوب خوش ميگذره كه حالا حالا ها قصداومدن ندارى گل من جونم برات بگه ديروز بهترين روز زندگيم بود چرا؟؟؟؟؟؟؟ چون پرچم آقا امام رضارو آوردن رشت واى نميدونى چقدرشلوغ بود چقدرجمعيت اومده بودن آهنگايى كه پخش ميكردن انگار تو خود مشهد هستى ساعت پنج قرار بود بيان كه 5:41دقيقه اومدن وبعد توى خواهر امام يه دوساعتى برنامه بود مامانى واسه همه دعا كردم بخصوص مريضا و اونايى كه مثل من منتظرن تازه يه يادگارى هم واسه شما گرفتم يه پرچم خوشكل كه داشتن ميدادن و من به نيت تو گرفتم عكسشو ميزارم واست همونطور كه بهت گفتم اينترت نداريم و من از گوشى مينويسم عكس نميشه گذاشت بايد وقت كنم و برم پيش دوستم تا برات بزارم اگه بدونى من چقدرامام رضادوست دارم باور نميكنى يه ارادت خاصى دارم باورت نميشه تا الان هر چى ازش خواستم بهم داده جز شما كه هميشه گفتم ندادنتون يه حكمتيه خدايا شكرت بابت همه چيز به داده و نداده هات شكر يا رب العالمين راستى يادته از دوست نى نى وبلاگيم گفتم ديروز ميخاستيم همديگرو ببينيم ولى جايى دعوت بودن نميتونستن بيان حيف شد خيلى دوست داشتم دخمل گلشون ببينم انشأالله يه دفعه ديگه, قراره شنبه نوبت يه دكتر خوبه بگيره واسم وآها يادم اومد امروز مهمان داريم قراره عمه ها بيان خونمون و يه خبر ديگه اينكه امروز بعداز ظهر قراره سازنده خونمون كليدامونو تحویل بده خدايا شكرت بابت همه چيز - انشأالله همه صاحب خونه بشن و از بيخانمانى نجات پيداكنن الهى آآآآآآآآآآمين
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابای ملیسا خانم ناناز
14 شهریور 93 13:40
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم .