انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

خبراى خوب

1393/5/28 12:22
نویسنده : سيدفاطمه
250 بازدید
اشتراک گذاری
سلام سلام صدتاسلام خوبى جيگرخودم خوب همونطور كه قرار بود برم دكتر ديروز رفتم همه چى خوب عالى يسرى قرص دادگفتش نگران نباشم اگه تا يك سال ديگه بچه دار نشدم اقدامات بعدى انجام ميده ,من هميشه توكلم به خدا بوده وهست پس هرچى كه خودش سلاح ميدونه واسه بنده هاش انجام ميده و يه كار ديگه هم گفت كه بايد انجام بدم رفتن به دندان پزشكى ولى ……… حالا چرا ولى من انقدر ترس دارم از دندانپزشكى از حالا استرسشو دارم بگذريم ديروز كلى كار داشتم به خاطر همين نتونستم بيام واست بنويسم كلى خريد واسه خونه و كاراى مادرجون آخه خاله مريم كه رفته اصفهان و ميل اومدن نداره دلم براش يزره شده گرچه همش دارم بهش زنگ ميزنم ولى …… راستى تصميم گرفتم تو پست بعدى ميخام واست عكس وسيله هايى رو كه تا حا لا واست سوغات اومده بزارم خوب شايد مامانى اگه قسمت شد با مسجد محلمون بريم مشهد دعا كن بشه خيلى دلم برا آقامون تنگ شده يچيزى ميخام بهت بگم واونم اينكه من عاششششششششق آقا إمام رضا (ع)هستم و هرچى ازش خواستم بهم داده يه ارادت خاصى دارم نسبت بهشون يا امام رضا انشاالله هركى هر آرزويى داره بهش برسه به خصوص تنها فكرم اين روزا پيش دوست نى نى وبلاگيم [پنج سال انتظاراما اميدوار]انشاالله نتيجه بگيره آميييييييين
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)