انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

بى خوابى مامانى

1393/5/27 2:29
نویسنده : سيدفاطمه
271 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عششششششقم چطورى خوبى من كه خوب نيستم از بعدازظهر دل رودم درد ميكنه بابايى اصرار ميكنه بريم دكتر ولى من عادت به دردمعده دارم قرص خوردم بهترميشم ولى مثل اينكه اندفعه بدتره مامانى همونطور كه قبلاگفتم فردا نوبت دكتر دارم وااااااااااااای باكلى استرس امروزرفته بودم پيش خاله فاطمه (دوست من )هميشه لطف داره نسبت به من البته به همه وگفت هر وقت دوست داشتى بيا واز كامپيوتر من استفاده كن من فقط تونستم به نظرات دوستان كه نسبت به من لطف داشتن وبه وبلاگت سر زدن جواب بدم چون باگوشى نميشه واى دلم خيلى تنگيده واسه خاله مريم آخه رفته اصفهان سفر گرچه هررور ميزنگم ولى ,چى بكنم خوب ماهم دل داريم تو اين دنياى به اين بزرگى فقط همين يدونه خواهر ومامان عزيز به اضافه شوشوى گرام دارم خدا سايه همه مادرا و شوهرا بالاسر فرزندان و همسرانشون نگه داره واز دعاى اونا مارو هم آآآآآآآآآآآآمين واى مامانى دارم ميميرم از درد فيلا برم يه فكرى به حال خودم كنم تا بعد شب زيبايت به خير خوشى خوبى عاششششششششقتم
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)