انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

اعتراض

1393/7/15 0:26
نویسنده : سيدفاطمه
373 بازدید
اشتراک گذاری
سلااااااااام نفس من عشق من عمرمن همه زندگى من فدات بشم كه همش در حاله نازيو اصلا دلت نميخاى بياى مامانى با چه زبونى يا چجورى بهت بگم بهت احتياج دارم واقعا فقط تورو كم دارمممممممم الان اومدم فقط فقط بگم بهت اعتراض دارم وبگم كه آدم مگه حرف مامانشو گوش نميكنه يبار نگى چه مامان عصبى داريا نه اتفاقا من انقده صبورم آرام جز بعضى مواقع كه آتيشى ميشم البته اونم به خاطر سيد بودن و جد تنديمه مامانى امروز بعداز ظهر من داشتم برا خريد ميرفتم كه كيانا ديدم بغل عمه ناتنيت كه مابا سه تا عمه ها رفت آمد نميكنيم با اون عمه فقط عمو اينا رفت آمد دارن خلاصه كيانا مثل هميشه فورى اومد بغلم و زن عمو چند دقيقه بعد اومد داشتن ميرفتن بيرون زن عمو فورى ازم گرفت كه بريم اول از حركتش شوكه شدم بعد كيانا لج گرفت زن عمو بهش گفت إه عمه اومده تورو ببينه توچرا اينجورى ميكنى ديروزم كه حاله كيانا بهم خورده بود سرم داد زد كه چرا كيانارو اونجورى گرفتى بخدا مامانى من درست گرفته بودمش ميخاست طبق معمول پيش عمو كه مواظبش نبوده بندازه گردن من انقده از اين حرفاى ناراحت كننده زده كه من همش يه گوش در ميكنم يه گوش دروازه بخدا بعضى اوقات يه كارايى ميكنه كه فقط اون بچه داره يبار فك نكنى كه من حساسى هستم همه چيرو به دل ميگيرم به قول معروف به معنى بخدا اصلا تو اين فاضا نيستم ولى ………خوب اشكال نداره اينا همه ميگذره تو يروز مياى من با تو سر گرم ميشم ديگه حوصلم سر نميره ديگه هركارى ميكنم يا بازى ميكنم يا وقتى انقده دلم گرفته وقتى دارم از بغض خفه ميشم تورو پيشم دارم فقط فقط مال خودمى ديگه وقتى از نگاهاى مردم حرفاشون كه نميدونم يكى نيست بگه با بچه دار شدن من همه مشكلتون حل ميشه ميرفتم با كيانا بازى كنم تا يادم بره كه زن عمو ……… چى بگم همه ميدونن از فاميل دور گرفته تا آشنا نزديك كه من چجورى دوسش دارم و مواظبشم وچه كارايى براش كردم اين جور حرفا هم كه بزنم هم غيبته وهم بده ولى دلم پره مامان جان پره حوصله نوشتن ندارم وگرنه واست بهتر توضيح ميدادم بازم شكر مامانى منو ببخش اگه ميام از دل تنگيهام مينويسم آخه ديگه چيكار كنم اينجارو خيلى دوس دارم با اومدن و نوشتن سبك ميشم پس به اين نتيجه ميرسيم ديگه اعتراض دارم شب زيبات بخير شادى دوست دارم بوس بوس بوس
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

الی
15 مهر 93 11:45
سلام سیده خانوم میفهمم چی میگی دقیقا حال منم این روزا اینجوریه ولی میدونم که خدا هم می بینه و هم میشنوه همه رو! یه کسی به اسم دوست با اینکه بدونه بچه میخوایی و مشکل داری تو جمع بهت زخم زبون بزنه و هی بپرسه پس کی می خوای نی نی بیاری؟ اسمش دوست نیست دشمنه! دوستی که داشته هاشو به رخت بکشه و اصلا خدا رو نبینه که با دل من داره چیکارمیکنه بهتره قیدشو بزنی یا مثلا فامیل نزدیک نزدیکی که نمیخوام بگم کیه که غیبتش بشه هم سنت باشه و هی چپ بره راست بیاد بگه بچه هام بزرگ شدن دیگه و هی بچه هاشو به رخ آدم بکشه و بشینه پشتت صفحه بذاره. خسته ام سیده جان! دلم خیلی گرفته / خدا همه رو یجوری آزمایش میکنه موقع آزمایش اونا هم میرسه یه روزی .فقط از خدا میخوام هممونو به راه راست هدایت کنه! هم خودمو به خدا سپردم و هم از دوست و دشمن به خدا پناه میبرم و به خودش واگذارشون میکنم که جوابشونو بده.
زهرا
15 مهر 93 15:41
سلام فاطمه خانوم عزیز ممنونم که به وبم سر زدین و لینکم کردین منم شما رو با افتخار لینک میکنم انشاالله زود زود یه نی نی خوشگل میاد توی دلت آلهی آمین من مازندرانی ام عزیزم قائمشهر از آشناییتم خیلی خوشحالم امیدوارم دوست های خوبی برای هم باشیم سلاااام دوست خوبم پس كمى تا قسمتى بهم نزديكيم انشاالله دوستاى خوبى ميشيم
پرستو
15 مهر 93 19:35
سلام سیده خانم مهربون ،عزیزم همه ما مامانای منتظر متاسفانه تجربه های مشترک این چنینی داریم ! عزیز دلم خدای ما هم کریمه بالاخره یه روز میرسه که یوسف ما هم از کنعان میرسه و چشم و دل ما رو روشن میکنه پس لبخند بزن و امیدوار باش گل زیبا سلاااام آره بخدا ماهم خدايى داريم خدابزرگه كريم حتما يه خيربزرگى توشه ولى بخدا سخته كسى كه بدونه غصت چيه و به قول معروف نمك بپاشه به زخمت , دوستت دارم وخوشحالم كه اينجا وشمارو دارم بوسسس
مهتاب
19 مهر 93 12:46
سلام عشقم خوبی خانومی فدای محبتت که همیشه به ما یر میزنی دوست دارم گلم