انتظارمابراى داشتنتانتظارمابراى داشتنت، تا این لحظه: 18 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
وبلاگ من وبلاگ من ، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره
مامانی مامانی ، تا این لحظه: 41 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

در انتظار يه فرشته ناز

شرح …

1393/7/10 23:07
نویسنده : سيدفاطمه
289 بازدید
اشتراک گذاری
سلام جوجو كوچولوى من خوب جونم برات بگه كه قرابودبهت بگم كجارفتم بعدازظهر قراربود برم باخواهر گلم بيرون ولى چنان سيلى اومد كه من منصرف شدم از رفتن به بيرون وپيشنهاد دادم كه خونه پيتزا درست كنيم خلاصه بعداز تهيه مواد لازم ماپيتزا را درستيديم انقده خوشمزه شده بود دختر داييم هم مهمان خونه مادرجون بود انقده گفتيم خنديديم مامانى چات خالى بود مامان من بهم كادو نقدى داد تا هر چى دوست دارم بخرم دستش دردنكنه هميشه منو شرمنده ميكنن الهى واسه دل مهربونش بميرم خدا سايه همه مادرا حفظ كنه خوب شب هم شام مهمان زن عمو سارا بوديم دومدل غذا درست كرده بودخيلى زحمت كشيده بود دستش درد نكنه خلاصه ديگه كسى يادش نبود !!!! الانم گفتم بنويسم تا دير نشده آخه قول داده بودم بابا خابيده منم منتظرم تا درپناه تو شروع بشه بعد ديدن بخابم اينم از سال گرد اذدواجمون شب بخير فسقلى من بوسسسسسسسسسسس
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان عاطفه
10 مهر 93 23:22
عزیزمی